Kelių mitingai supažindina mus su naujomis vietomis ir veidais

(Redaktoriuss pastaba: Balandžio mėnesį Žurnalas pristato istorijų ciklą apie senovinius ralius ir senovines lenktynes. Šiandien Larry Edsallas rašo apie savo dalyvavimą keliuose mitinguose, renginiuose nuo $ 40 startinio mokesčio iki tų, kurie ima tūkstančius dolerių. Jei turite istoriją apie savo dalyvavimą senoviniame ralyje ar lenktynėse, kurią jūsnorėčiau pasidalinti, rašykite mums el. paštu journal@classiccars.com.)

Istoriniai JAV 66 skydai pažymi grindinį

Dalyvauti kainavo tik 40 USD „Route 66 Motor Tour“, bent jau toks buvo registracijos mokestis. Jūs taip pat turėjote sumokėti už savo maitinimą ir apgyvendinimą likusiuose istorinio Motinos kelio ruožuose, kurie tęsėsi nuo Čikagos iki Los Andželo.

Tuo metu gyvenusi Fenikse ir užsiėmusi darbais bei kitomis pareigomis, tiesiog atlikau ekskursijos dalį per šiaurės vakarų Arizoną. Susipažinau su grupe ankstyvo ryto vairuotojų susirinkime, Arizonoje, Williams, sumokėjau 40 USD mokestį, gavau marškinėlius ir lango lipdukus, klausiausi, kaip kelionės vadovas Craigas Parrishas mus informavo ir išdalino tos dienos maršruto plano kopijas. ir nuėjome.

Su Parrishu buvau susipažinęs per vieną savo vasaros vizito Mičigane, kur maždaug dešimtmetį jis organizavo kasmetinę kelionę pavažiavus 27 senuosius JAV kelius nuo Coldwater iki Cheboygan. Parrishas pažymėjo, kad 27 JAV buvo „kitas maršrutas 66, šiaurės – pietų versija“, važiavęs per Mičiganą ir leidžiantis į Majamį.

Jis taip pat kelis kartus važiavo 66 keliu ir galiausiai 2014 m. Rudenį pajuto, kad yra pasirengęs vadovauti grupei tokio turo metu. Suplanavęs įvykį rudenį, jis ne tik sugebėjo gauti ne sezono metu įkainius moteliuose, bet ir išvengė trijų skaitmenų vasaros temperatūros pietvakarių dykumoje.

Čia yra vienas anekdotas, kuris, manau, pasakoja apie žmones, dalyvaujančius tokiuose renginiuose: Vienas iš JAV 27 turų nuolatinių atstovų buvo Janas Milleris, 1947 m. „Oldsmobile“ kabriolete su velioniu vyru važiavęs Mičigane ir dabar pati atlikdama „Route 66“ renginį.

Tačiau norėdama įsitikinti, kad jos kelionė pavyko gerai, grupė kitų 27 maršruto veteranų liko šalia jos senolių iki pat Kalifornijos, jei jai kiltų kokių nors problemų.

Kelių mitingai supažindina mus su naujomis vietomis ir naujais veidais
Banguokite, jei gerai praleidžiate turą

Kitas mitingas, kitas pavyzdys: Dalyvavimas tame „Route 66“ renginyje kainavo tik 40 USD, tačiau įvažiavimas į automobilį kasmetiniame „Copperstate 1000“ senovinių sportinių automobilių ralyje kainuoja kelis tūkstančius dolerių. Tai yra Fynikso meno muziejaus lėšų rinkėjas, kuris taip pat remia sužeistųjų ar sužeistųjų šeimas. kritę Arizonos plento patrulių pareigūnai. Kelis kartus žymėjau įvykį, jį aprėpdamas „ClassicCars.com“.

Vieną dieną viena iš senesnių britų sportinių automobilių turėjo mechaninių problemų, kurios privertė jį dykumos greitkelio link. Beveik iš karto atvažiavo dar trys ar keturi tos pačios epochos britų automobiliai, kurie su vairuotojais nardė į bagažines ir pasiūlė bet kokių detalių, kurių gali prireikti, kad varginantis automobilis vėl grįžtų į kelią. Gal po pusvalandžio visi automobiliai grįžo į ralio maršrutą.

Ralio maršrutai ir tai, ką matote pakeliui, yra didelė tokių įvykių dalis, tačiau taip pat ir santykiai, atsirandantys trupei žengiant per kraštovaizdį. Žmonės, susitikę tokiuose renginiuose, dažnai užmezga draugystes, kurios trunka visą gyvenimą. Per metus Fenikse aš visą ar dalį vario padariau pakankamai dažnai, kad iki šiol keletą tų, kuriuos sutikau, sutikau kaip draugus.

Kelių mitingai supažindina mus su naujomis vietomis ir naujais veidais
„ELK Charity Challenge“ paruoštas bėgti nuo „Fess Parker Doubletree in Resort“ 2015 m

Kol daugiausia buvau žurnalistas aprėpdamas „Copperstate“, aš labai dalyvavau „ELK Charity Challenge“ varžybose 2015 ir 2016 m.

ELK yra trumpas žodis „Visi myli vaikus“. Jį įkūrė teksasietis Craigas Corbellas, kuris dalyvavo keliuose greitojo vairavimo renginiuose, tačiau suprato, kad yra žmonių, kurie pageidauja lėtesnio tempo ir būdo rinkti pinigus vaikų labdaros organizacijoms.

Steigiamasis renginys buvo surengtas Kalifornijoje maršrutu nuo Santa Barbaros iki San Francisko įlankos. Esą norėdamas padaryti renginį patrauklesnį mokantiems 4 skaitmenų startinį mokestį, Corbellas pakvietė keletą įžymybių. Buvo aktoriai ir „Rodeo“ čempionai, be to, viena žymiai mažesnė įžymybė, aš.

Praleidę visą savaitę kelyje su būriu žmonių, kurie gerai praleidžia laiką ir kurie mėgsta rinkti pinigus labdarai ir vėliau, kol einate savais keliais, jūs taip pat einate su naujais draugais, kuriuos vėl norėtumėte pamatyti.

„ELK Charity Challenge“ apsilanko „Pro Football“ šlovės muziejuje 2016 m

Aš žinau, nes 2016 m. Aš sumokėjau už savo kelią į antrąjį „ELK Charity Challenge“ ralį, kuris tuos antrus metus prasidėjo Detroite ir baigėsi Lake Placid, Niujorke.

Beje, norint dalyvauti tokiuose renginiuose nebūtinai turite senovinę ar egzotišką transporto priemonę. Vieni žmonės atsineša automobilį iš namų, kiti atvykę išsinuomoja ką nors smagaus. Antrajam ELK renginiui iš „General Motors“ galėjau pasiskolinti naują „Chevrolet Camaro“ kabrioletą, kuris buvo pasirengęs tai padaryti, nes ką tik parašiau knygą apie automobilio dizainą ir plėtrą bei dėl labdaringo automobilio pobūdžio. įvykis.

O koks įvykis! Turėjome lenktyniauti suaugusių žmonių transporto priemonėmis oficialioje „Soap Box Derby“ čempionato kalvoje, surengėme privačią ekskursiją po Corningo stiklo muziejų, turėjome nuslysti ugniagesių muziejuje po stulpu, karštus ratus apvažiavome lenktynių trasa ir tempėme toliau uždaras oro uosto kilimo ir tūpimo takas, ir mes dalyvavome kai kuriuose labai gėdinguose žygiuose, dalyvaudami kasdieniame konkurse, norėdami sužinoti, kuri labdara gaus tų dienų auką.

Du mūsų sustojimai man buvo emocingi įvykiai. Vienas iš jų buvo apsilankymas Shriners vaikų ligoninėje Erie mieste, Pensilvanijoje. Nuo 2-erių iki 18-os metų buvau gydomas ligoninėje ir ambulatoriškai Shriners įstaigoje netoli Čikagos ir šiandien galiu vaikščioti dėl to laiko gauto gydymo.

Kita emocinė stotelė buvo paskutinė mūsų vieta Placido ežere, kur kaip laikraščio sporto rašytojas nušvietiau 1980 m. Žiemos olimpines žaidynes ir kur žygiavau į Whiteface kalną, norėdamas stebėti, kaip kalnų slidininkai slenka pro šalį. biatlonas, krosas ir bobas, daug ledo ritulio ir ten, kur aš netikėdamas sėdėjau spaudos eilėje, kai krūva Amerikos kolegijos vaikų mušė bauginančią sovietinę ledo ritulio komandą.

Automobiliai yra automobiliai ir, tiesiogine to žodžio prasme, jie ateina ir išeina, tačiau prisiminimus ir draugystę, kurią jie įgalina, mes nešiojamės su savimi visą gyvenimą.