Sveiki užkandžiai vairuojant automobilį

Automobilis daugeliui iš mūsų yra neatsiejama gyvenimo dalis. Jį kasdien naudojame kelionėm į ir iš darbo, vykstame apsipirkti, su juo keliaujame aplankyti draugų ir artimųjų, o atostogų metu važiuojame į pajūrį ar net į kitas šalis. Kai kam iš mūsų automobilis – tai net darbo vieta.

 

Natūralu, kad tiek daug laiko praleidžiant automobilyje dažnai jame tenka ir papietauti, o kai kuriems iš mūsų, ypatingai ilgų kelionių metu, net neįsivaizduojama, kaip galima vairuoti ir tuo metu neužkandžiauti. Anot dietologų, užkandžiavimas tarp pagrindinių dienos patiekalų yra tiesiog būtinas mitybos elementas, nes jis palaiko žarnyno veiklą bei jo dėka galima gauti maistines medžiagas, kurių nebuvo galimybės gauti valgant pietus. Bet, kad užkandžiai organizmui duotų naudos, jie turi būti pilnaverčiai. Tad toliau pateikiame sąrašą sveikų užkandžių, kuriuos patogu ir sveika valgyti sėdint už vairo.

 

Riešutai

 

Riešutai – tai sotus ir sveikas užkandis. Daugumos rūšių riešutai pasižymi dideliu kiekiu juose esančių naudingų maistinių medžiagų. Juose gausu baltymų, nesočiųjų riebalų, angliavandenių, įvairių klasių vitaminų ir įvairių mineralinių medžiagų. Užkandžiams geriausiai rinktis žalius ar sausai skrudintus riešutus, kuriuose nėra druskos ir kitų prieskonių. Užkandžiaujant juos reikėtų valgyt neskubant, gerai sukramtant ir nepersivalgant, kadangi didelis kiekis riešutų gali apsunkinti virškinamąjį traktą.

 

Džiovinti vaisiai ir uogos

 

Džiovinti vaisiai ir uogos yra vienas geriausių užkandžių, koks tik gali būti. Juose gausu A ir B klasės vitaminų ir mineralinių medžiagų: geležies, kalcio, magnio, fosforo, kalio ir natrio. Taip pat juose yra baltymų ir natūralių cukrų, tad jų pavalgius gausite gerą dozę energijos, vitaminų ir mineralų.

 

Žali vaisiai ir uogos

 

Kas gali būti sveikiau už žalius vaisius ar uogas? Žali vaisiai ir atgaivina, ir suteikia sotumo jausmą. Pavalgę vaisių jaučiamės pakiliai. Žaliuose vaisiuose yra gausu vitaminų ir mineralinių medžiagų. Daugumoje vaisių ir uogų yra gausu natūralių cukrų, o tai energijos šaltinis. Dauguma vaisių turi gydomųjų savybių, tad nuolat juos valgydami būsime ne tik sotūs, bet ir sveiki.

 

Spraginti kukurūzai

 

Spragintus kukurūzus galima valgyti ne tik kino teatre žiūrint filmą, bet ir vairuojant automobilį. Kukurūzai – tai mažai kalorijų turintys grūdai, kurie suteikia sotumo jausmą, kadangi juose yra gausu skaidulinių medžiagų. Kad spraginti kukurūzai būtų sveiki, reikėtų juos spraginti ne aliejuje, bet ore, bei ant jų nebarstyti nei cukraus, nei druskos. Kadangi tai lengvas maistas, jais galima užkandžiauti, kaip sakoma, iki tol, kol dantys atšips.

 

Šokoladas

 

Kai galva visai nedirba ir norisi stimuliacijos, šokoladas yra gera išeitis. Nors šokoladas ir vertinamas nevienareikšmiškai, tačiau nepadauginus jo sveikatai žalos tikrai nebus padaroma. Šokoladas yra pagamintas ir kakavos pupelių, cukraus ir kitų ingredientų. Kakavos pupelėse yra baltymų, ląstelienos, krakmolo, mineralinių ir organinių medžiagų bei natūralių cukrų.

 

Visus šiuos užkandžius galima lengvai įsigyti maisto prekių parduotuvėse. Pirkdami atkreipkite dėmesį į iki akcijos, nes jų metu sveikus užkandžius galima įsigyti kur kas pigiau. Užkandžiaukime sveikai, vairuokime saugiai.

Leave a Reply